Προώθηση Εταιρικής Σελίδας στο Facebook

Προώθηση Εταιρικής Σελίδας στο Facebook

Διαχείριση Facebook page. Χτίσιμο, συντήρηση και προώθηση της εταιρικής σας σελίδας στο Facebook. 

Κατά τα τελευταία χρόνια το Facebook έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε έναν προνομιακό χώρο συνάντησης των εμπορικών επιχειρήσεων με το εν δυνάμει κοινό τους. Σε ό,τι αφορά τους ελληνόφωνους χρήστες, αυτοί ξεπερνούν τα 5.000.000 άτομα –αυξάνονται δε καθημερινά με ραγδαίους ρυθμούς. Θεωρητικά είναι ένας χώρος ανεξάντλητου δυναμικού, όπου κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος και τη δημοφιλία της, θα μπορούσε να διαφημίζει δωρεάν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.

Οι δυσκολίες τού να χτίσεις μια αποτελεσματική FB Εμπορική Σελίδα. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κανείς στην πράξη προκειμένου να αναδειχτεί στο χώρο του FB, ώστε οι αναρτήσεις του (post) να φθάνουν στο στοχευμένο κοινό συνοψίζονται στα εξής:

α. στο ίδιο το λειτουργικό του FB που βάσει των κριτηρίων και του αλγορίθμου του δεν επιτρέπει σε όλους τους «φίλους» της Σελίδας να δουν την ανάρτηση στις ενημερώσεις τους

β. στον ίδιο το δημιουργό της σελίδας που αφενός δυσκολεύεται να την τροφοδοτήσει καθημερινά με υλικό (η περιστασιακή παρουσία στο FB δεν χτίζει αποτελεσματική σελίδα διείσδυσης –αρκεί μόνο για να μπει κάποιος που ήδη σε ψάχνει προκειμένου π.χ. να μάθει τη διεύθυνσή σου) και αφετέρου δυσκολεύεται να δημιουργήσει την ανάρτηση εκείνη (από πλευράς περιεχομένου –κειμένου δηλαδή και φωτογραφίας) που θα κλέψει τη ματιά και το ενδιαφέρον του χρήστη/αναγνώστη. Εδώ θα πρέπει να έχουμε πάντα κατά νου, τον καταιγισμό πληροφοριών και αναρτήσεων που δέχεται καθημερινά ο χρήστης FB –είναι προφανές ότι και να ήθελε, δε θα προλάβαινε να ασχοληθεί με όλες.

Μπορούμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες

Η ομάδα μας έχει πολύτιμη εμπειρία στην επίπονη, αλλά πολύ δημιουργική δουλειά, του χτισίματος αποτελεσματικής εμπορικής σελίδας (ένα παράδειγμα εδώ https://www.facebook.com/icookgreek) και τις πολλαπλές δεξιότητες που απαιτεί, καθώς συνδυάζουμε την ειδικότητά μας ως επαγγελματίες της δημοσιογραφίας/επικοινωνίας και του σχεδιασμού sites με το ουσιαστικό ενδιαφέρον μας για το χώρο των social media και ειδικά του FB. Ανάλογα με το στόχο σας μπορούμε να σας υποστηρίξουμε από μια απλή παρουσία στο χώρο του FB μέχρι τη δημιουργία μιας τέτοιας Σελίδας που στο τέλος του προγράμματος θα έχετε αποκτήσει ένα κοινό πολλών χιλιάδων φίλων.

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Απλή συντήρηση
€50-150/ μήνα
Απλή συντήρηση σελίδας Facebook. Για εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν ήδη χτισμένες σελίδες FB με φίλους πάνω από 15.000 ή για επιχειρήσεις που δεν μπορούν ακόμη να επενδύσουν στο χτίσιμο και ενδιαφέρονται απλώς για περιστασιακά ποστ.
3 post τη βδομάδα. 
ΠΑΡΟΧΗ: 1 επιπλέον ποστ μέσα στο Σαββατοκύριακο
Επιλογή
Συντήρηση εξαμήνου
€200-350/ μήνα
Για εμπορικές επιχειρήσεις που επιλέγουν να φτιάξουν όνομα στο χώρο του FB και να αρχίσουν να δημιουργούν δικό τους κοινό σε βάθος χρόνου. Πρώτος σταθμός 5.000 φίλοι.
5 post τη βδομάδα. 
ΠΑΡΟΧΗ: α. 1 post ανά Σαββατοκύριακο β. δημιουργία post «ρεπορταζιακού» χαρακτήρα (εφόσον το προϊόν το επιτρέπει) με δημοσιογράφο/φωτογράφο της ομάδας μας γ. δελτίο Τύπου στο τέλος του προγράμματος που θα επικοινωνεί τη νέα σελίδα μέσω διαδικτύου
Επιλογή
Ετήσια συντήρηση
€400-450/ μήνα
Για εμπορικές επιχειρήσεις που επιλέγουν να διευρύνουν το όνομά τους στο χώρο του FB και αντιστοίχως το κοινό τους, συστηματικά μέσα στη διάρκεια ενός χρόνου. Δεύτερος σταθμός 10.000-15.000 φίλοι.
7 post τη βδομάδα. 
ΠΑΡΟΧΗ: α. Διπλά posts –αναδημοσιεύσεις όποτε κρίνεται απαραίτητο σε διαφορετική ζώνη της ημέρας β. δημιουργία 2 διαγωνισμών μέσω FB στο τέλος κάθε εξαμήνου γ. παρακαλούθηση ερωτημάτων-μηνυμάτων του κοινού και απαντήσεις σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο δ. δελτίο Τύπου στο τέλος που θα επικοινωνεί τη σελίδα μέσω διαδικτύου
Επιλογή

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Μετά το τέλος των προγραμμάτων η εμπορική επιχείρηση θα έχει μια σημαντική παρουσία στο FB. Τότε μπορεί να αποφασίσει α. ότι παίρνει την επικοινωνία στα χέρια της και περνάει στη Φάση της Απλής Συντήρησης είτε αναθέτοντάς την σε μας (βλ. τιμές ΑΠΛΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ FB-ΣΕΛΙΔΑΣ) είτε συνεχίζοντας μόνη της β. ότι θέλει να σπάσει το φράγμα των 15.000 φίλων, επενδύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη. Το πώς θα επιτευχθεί αυτό θα το συζητήσουμε από κοινού τότε.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Καμπάνιες Google Adwords Εταιρική Ταυτότητα - Λογότυπο »